Welkom op het vernieuwde forum van de BJL-Fanclub.
Vorige versie werd gesloten en verwijderd wegens een aantal aanvallen van Hackers.
Ook de laatste aanpassing in ons concept speelden rol in de beslissing om het oud forum niet meer verder te zetten.
Meer info volgt in de komende maanden.
Ondertussen kunnen jullie je 'ei' kwijt in de beperkte beschikbare forums.
Pagina 1 van 1
Welkom
Posted 27 juli 2010 - 08:09
fun4life, op 27 juli 2010 - 08:03 , schreef:
Ik heb een déja vu. Het moet al de derde of vierde keer zijn dat ik me (opnieuw) moet registreren voor het forum van de BJLfansite. En telkens gaat die teller met posts genadeloos naar beneden. Het begint niet meer plezant te worden 
Ik hoop niet dat het enige wat je belangrijk vind het aantal posts (berichten) is?
Posted 28 juli 2010 - 08:07
fun4life, op 27 juli 2010 - 08:16 , schreef:
Neen, natuurlijk niet. De inhoud is uiteraard wel belangrijker. Toch was het tof om telkens zo'n hoog berichtenaantal te hebben 
Ik ben vooral blij dat het forum weer open is, of de teller nu terug op 0 staat of ik me terug moet aanmelden maakt mij niet uit. De andere dingen zijn veel belangrijker! Bedankt, Erik en de anderen om dit werkje terug te doen. Jullie zijn fantastisch!
Posted 29 juli 2010 - 07:57
sander, op 28 juli 2010 - 11:50 , schreef:
Het is heel fijn dat BJL-forum terug on is
.
Alleen ik denk dat nog heel veel mensen met een vraag zit.
Hoe gaat het nu zijn met de Wintermeeting?
Ik begrijp volkomen als jullie het nog niet weten het is ook nog maar juli.
Alleen ik denk dat nog heel veel mensen met een vraag zit.
Hoe gaat het nu zijn met de Wintermeeting?
Ik begrijp volkomen als jullie het nog niet weten het is ook nog maar juli.
Ik begrijp je vraag, hoor Sander. Zoals je zelf zegt, het is nog maar juli en een wintermeeting is nog veraf. We hebben nog geen gesprekken gevoerd met Bobbejaanland, maar zoals je weet bestaat Bobbejaanland Fanclub nog steeds. Alle pistes liggen nog open voor een 10de Wintermeeting in combinatie met 50 jaar Bobbejaanland. We houden jullie wel op de hoogte, als ze doorgaat zal je het nog wel horen
Pagina 1 van 1
Forums
Leden
Calendar
Pages
Leden Kaart
Spaarpunten
Sign In »
Registreer nu!
Help
Start New Topic
Add Reply